Přehled rezervace (obchodního případu) od A do Z

  • Úvod
  • /
  • Blog
  • /
  • Přehled rezervace (obchodního případu) od A do Z
Kolik kroků a kontrol musíte udělat od chvíle, kdy zákazník poptává zájezd až do jeho návratu z dovolené? Pojďme si říct, že jich není málo. A také se určitě shodneme, že mít na jednom místě někde neustálý přehled o podrobném stavu rezervace, by vaší práci velmi pomohlo.
  1 minuta

 Ve STOVCE máme v detailu každého rezervačního čísla přehledně na jedné obrazovce všechny klíčové informace a to vždy s ohledem na aktuální stav rezervace. Co vše zde najdete?

Do přehledného seznamu generujeme základní informace k rezervaci ohledně stavu, režimu smlouvy.

Dále zde najdete 19 typů upozornění, které se mohou k rezervaci vázat. Jako příklad můžeme uvést upozornění na nedoplněné povinné údaje o všech účastnících, nezaplacené peníze, nenahlášené lidi do pojišťovny, nepodepsanou smlouvu ze strany klienta. Upozornění jsou barevně odlišené dle závažnosti.

Zároveň evidujeme přehledně více než 20 klíčových bodů z procesu rezervace od jejího vzniku, přes objednání, odbavení, až po finální uzavření po návratu z dovolené. Přehledně u každého bodu vidíte, jestli je hotovo. Pokud tomu tak není, vidíte zde podrobné informace, co je potřeba ještě vyřešit. 

S tímto přehledem se vám nemůže stát, že byste na něco zapomněli, něco přehlédli - ať už směrem ke klientům, tak směrem k dodavatelům. Kdykoliv při práci s rezervací se můžete podívat na tuto záložku a okamžitě vidíte, co máte hotovo, na co čekáte, co musíte vyřídit.

Je to jedna z nejoblíbenějších funkcí ve STOVCE, která dodává zaměstnancům cestovky klid a pořádek do jejich práce, která bývá obzvlášť v sezóně někdy hektická. 


Zpět na seznam článků


Zaujalo vás to?

Ozvěte se nám telefonicky na čísle 602 211 884, napište e-mail na adresu sales@support.cz, objednejte si zkušební verzi STOVKY nebo si vyžádejte další podrobné informace včetně podrobných cen přes tento formulář.