Podpora práce a komunikace nejen mezi cestovkou a klienty, ale i mezi zaměstnanci CK. Systém evidence úkolů, automatická upozornění, SMS, generování tiskových sestav a reportů potřebných pro odbavení klientů případně pro manažerské rozhodování, to všechno vám přináší kontrolu nad vašimi daty a vaším podnikáním.
Seznam funkcí
Vzkazy na homepage po přihlášení
Automatická upozornění - více než 20 typů upozornění na různé situace
Automatická upozornění na nedoručené e-maily
Možnost komunikace s klienty a prodejci přes SMS
Předdefinovaná sestavy k odbavení - seznamy klientů
Možnost úpravy sestav a vlastních sestav pro odbavení
Předdefinované statistiky a reporty
Možnost úpravy statistik, reportů, vlastní reporty
Exporty pojištěných osob pojišťovně (podpora všech pojišťoven)
Přístup delegátů do STOVKY
Uživatelské nastavení obsahu šablon systémových e-mailů
Slovník pro multijazyčné sestavy
Uživatelská pole k destinacím, ubytování, zájezdu, rezervacím
Možnost individuálních automatických úloh na denní bázi
Možnost individuálních automatických úloh na hodinové bázi
Evidence poznámek, plánování úkolů
Vyzkoušejte si nás
Zprovozníme Vám nezávazně plně funkční rezervační systém STOVKA se všemi moduly a funkcemi ZDARMA na dobu jednoho měsíce. A to s plnou hotline podporou po celou dobu testování.