Funkce - Rezervační systém

Správa poptávek, objednávek, procesy s rezervacemi

Rezervační systém

Rezervační systém zajišťuje správu poptávek, rezervací, objednávek. Hlídá kapacity v ubytování a dopravě. Samozřejmostí je výpočet cen podle definice, výpočet provizí provizním partnerům, generování všech potřebných tiskových sestav s možností zaslat klientovi e-mailem. Významnou součástí je i klientské centrum, skrz které můžete komunikovat s klienty a šetřit tak Váš čas.

Seznam funkcí

  • Rezervační proces - stavy rezervací
  • Dodatečné změny v rezervaci
  • Přesuny dat mezi rezervacemi
  • Hromadný import účastníků z excelu do rezervace
  • Skupinové rezervace s jinými pravidly
  • Hlídání kapacity ubytování
  • Podrobný přehled obsazenosti pokojů
  • Podrobný přehled cen s možností výpočtu bez rezervace
  • Výpočty provizí pro provizní prodejce, možnost více druhů pro různé skupiny prodejců
  • Storno rezervace/účastníka rezervace, storno poplatky, individuální storno podmínky
  • Možnost nastavení expirace rezervace. Automatické storno
  • Tiskové sestavy: Potvrzení rezervace, Smlouva o zájezdu, Smlouva o zajištění jednotlivé služby cestovního ruchu pro jednotlivce i pro skupiny
  • Tiskové sestavy: Voucher na ubytování nebo na služby, jízdenky, kartičky pojištění vč. automatického generování obsahu do nich, pokyny na cestu, rooming list, dopravní seznamy
  • Hromadné odbavení klientů (zaslání pokynů) vč. možnosti automatizace v odesílání
  • Klientské centrum: sledování stavu rezervace, doplnění údajů o účastníkovi klientem, tisk dokumentů klientem, možnost on-line platby kartou či převodem
  • Automatické e-maily s upomínkami plateb, s potvrzením přijaté platby
  • Nezávazné nabídky klientům
  • Evidence náhradníků na zaplněné termíny
  • Modul Akce: seskupené pohledy na zájezdy s ohledem na dopravu
  • Přístup prodejců do rezervačního systému
  • Prodejci: Evidence nevyfakturovaných provizí
  • Role Vedoucí zájezdu (školní zájezdy, skupiny)

Klientské centrum

Místo, kde si klient může spravovat své rezervace - doplnit účastníky, provést on-line platbu, nebo si zkontrolovat a vytisknout potřebné dokumenty.

Pokyny k cestě a hromadné odbavení klientů

Díky šabloně mají pokyny k cestě profi formát a jsou flexibilní v úpravě. Díky funkci hromadného odbavení jste schopni odeslat pokyny k cestě a všechny potřebné dokumenty najednou. V případě zájmu lze proces zaslání i zautomatizovat.

Automatické e-maily

Pokud pravidelně posíláte dokola ty stejné e-maily s upomínkami, s potvrzením o přijetí platby, faktury, smlouvy apod., lze tyto e-maily nastavit, aby je STOVKA posílala za vás na základě přesně definovaných podmínek.

Vyzkoušejte si nás

Zprovozníme Vám nezávazně plně funkční rezervační systém STOVKA se všemi moduly a funkcemi ZDARMA na dobu jednoho měsíce. A to s plnou hotline podporou po celou dobu testování.