Hromadné odbavení neboli zasílání pokynů k cestě

  • Úvod
  • /
  • Blog
  • /
  • Hromadné odbavení neboli zasílání pokynů k cestě
Před začátkem každé cesty potřebujete odeslat na klienty včas pokyny k cestě, ale i všechny potřebné dokumenty jako vouchery, kartičky cestovního pojištění, mapu, či cokoliv dalšího. Víte, že STOVKA má funkci hromadného odbavení, která toto vše dokáže obstarat a pokud budete chtít, tak i automatizovaně? Přečtěte si více v tomto tipu.
  2 minuty

Pokyny na cestu si můžete dopředu připravit v PDF a vložit do STOVKY ke konkrétnímu zájezdu, termínu nebo i jen na úroveň destinace. Následně pak můžete poslat ze STOVKY kliknutím na jedno tlačítko klientovi všechny potřebné dokumenty najednou. STOVKA vygeneruje kartičky pro pojišťovnu, vygeneruje voucher, přiloží pokyny v PDF, případně další soubory. Už to je velká úspora.

Ale znáte tu práci, když pak dojde ke změně v časech odletů nebo potřebujete provést změnu v popisu destinace a musíte tak měnit všechny dokumenty?

Máme pro vás mnohem flexibilnější řešení.

Zapomeňte na hromady dokumentů, které musíte přepisovat a následně generovat do PDF a využijte možnost nahrát si texty pokynů přímo do systému, který následně vygeneruje potřebný dokument k odeslání sám. Tyto textové pole si pak jednoduše můžete editovat podle potřeby. Systém vždy vygeneruje PDF z aktuálně uložených textů a také přímo do dokumentu vygeneruje informace o klientech, časech a místu odjezdu. 

Představte si jednotlivé odstavce textu jako kostičky lega. Každou kostičku si můžete libovolně samostatně ve STOVCE upravit. A na základě parametrů konkrétního ubytování, dopravy, termínu, destinace … STOVKA poskládá z těch kostiček celý dokument Pokynů přímo na míru konkrétní rezervaci, přidá k tomu vaši grafiku a vznikne tak profesionální dokument.

K tomu všemu je možné si ve STOVCE nechat zapnout automatické odbavení. Na začátku si definujeme podmínky, kolik dní před cestou se bude generovat odbavení, jaké jsou podmínky pro odeslání (např. jen plně uhrazené rezervace) a komu se bude posílat (klientovi, prodejci, oběma). Pokud existují klienti, kteří neměli splněné podmínky pro odeslání, přijde vám upozornění na takové neodbavené klienty.

Pokud si vše na začátku sezóny připravíte, jediná vaše práce v rámci odbavovacího procesu bude kontrola upozornění na těch pár rezervací, kterým odbavení neodešlo. A zároveň všichni vaši klienti dostanou vždy všechny potřebné dokumenty v profesionálním provedení.


Zpět na seznam článků


Zaujalo vás to?

Ozvěte se nám telefonicky na čísle 602 211 884, napište e-mail na adresu sales@support.cz, objednejte si zkušební verzi STOVKY nebo si vyžádejte další podrobné informace včetně podrobných cen přes tento formulář.