Víme, že prodej zájezdů na míru přináší oproti prodeji klasických turnusových zájezdů svá specifika. Občas se u klientů setkáme s otázkou, zda je STOVKA vhodná pro tento typ prodeje. Ano je. Jsme si vědomi, že zásadním prvkem je prezentace vašeho produktu a to umíme. K tomu můžete získat ověřené a funkční prvky na webu jako vyhledávání nebo poptávkový formulář, případně i možnost realizace rezervace/objednávky, platby zájezdu a generování smlouvy.
Ze systémového hlediska rozlišujeme dvě základní varianty, jak vypadá nabídka a prodej zájezdů na míru.
CK se specializuje na konkrétní destinace a umí zařídit dovolenou v daném místě. Chce primárně prezentovat destinace. V rámci webové prezentace potřebuje zadat popisné informace (texty, fotky) kromě termínů a cenu od. Klient pak má možnost zaslat poptávku, která v systému generuje rezervaci (obchodní případ).
CK se specializuje spíše na konkrétní tématické zážitky (Bali do 40.000 Kč, Svatba na Zanzibaru, Líbánky v USA, apod.) a umí je zařídit kdekoliv. Chce primárně prezentovat na webu zážitky a služby, které k nim nabízí. U takového produktu nemusí být známo ani konkrétní ubytování nebo doprava, přesto je možné si prezentační nabídku ve STOVCE vytvořit. Klient pak má opět možnost zaslat poptávku z webu, která v systému generuje rezervaci (obchodní případ).
A to včetně následujících procesů, když vznikne taková neurčitá rezervace.
Není nutné, aby CK zadávala podrobně do systému termíny, ceny, služby. Stačí tyto informace vyplnit k rezervaci v rámci textové položky. A následně proběhne vše, jak je potřeba. Tedy vygenerování smlouvy se všemi náležitostmi, platby, faktury, odbavení, atd.
CK, které se zabývají produktem zájezdů na míru, potřebují volnost při zadávání nabídky do systému pro prezentační část. STOVKA dokáže toto nabídnout a k tomu díky své podrobné systémové struktuře zajistit i rezervační proces a případné automatizace (např. párování plateb, generování dokumentů nebo smluv).