Malá začínající cestovní kancelář se do určité fáze obejde bez systému. Excel, e-mail, sdílené dokumenty ... funguje to.
Ale firma roste a v určité fázi je objednávek již příliš, příliš e-mailů, příliš ruční operativy. V tu chvíli se logicky objeví otázka:
Měli bychom zavést CRM? Potřebujeme přece evidovat obchodní případy.
Právě v tomto kroku se některé cestovky vydají špatným směrem. Existuje chytřejší řešení.
Typické CRM (HubSpot, Pipedrive, Raynet CRM atd.) je navrženo pro obchodní týmy. Je skvělé na evidenci obchodních příležitostí, přehled leadů a follow-upy obchodníků. Ale agenda cestovní kanceláře je mnohem komplikovanější. Prodává pobyty, zájezdy, výlety, které mají:
V praxi to často totiž dopadne takto: CRM přidá další nástroj do firmy, ale nezmizí ani jeden excel. Největší problém totiž není evidence kontaktů. Problém je operativa. A tu CRM systém nevyřeší.
Cestovka potřebuje hlavně systém, který umí:
STOVKA vám zajistí kompletní operativu, automatizaci procesů. V databázi klientů vzniká podrobná historie o tom, kde s vámi klient byl, jaké jsou jeho zájmy, kdy byl naposledy na dovolené, kolik peněz s vámi utratil ... Toto vše STOVKA na pozadí automaticky dokáže synchronizovat do SmartEmalingu (případně jiných emailing systémů (MailChimp, Ecomail, ...). Ze SmartEmailingu pak můžete posílat profesionální emaily na perfektně cílené segmenty klientů. Ale integrace se SmartEmalingem zahrnuje mnohem více.