Zvažujete, že by možná mohlo být zajímavé začít používat STOVKU. Ale samozřejmě je to cesta do neznáma. Potenciální rizika vzbuzují obavy. Rozumíme těmto obavám. Ať už používáte velký, drahý rezervační systém a hledáte úspory, nebo používáte jednodušší systémy, které vám umožňují prezentovat zájezdy na webu, exportovat prodejcům, ale práce s rezervacemi již není dostatečně propracovaná, nebo jste si léta budovali vlastní systém, v němž máte vše vyladěno pro své potřeby, je rozhodování o změně vždy spojeno s nejistotou.
Následující odstavce Vám ukážou, že to nemusí být pravda. Máme mezi svými klienty zástupce všech výše uvedených kategorií, stejně tak takové, pro které STOVKA byla vůbec prvním systémem, se kterým začali pracovat poté, co používali pouze tužka/papír nebo word/excel/e-maily. Všichni to bez problémů zvládli. Všichni jsou spokojeni. A netouží po návratu zpět.
Nebojte se nás nezávazně oslovit. Probereme s vámi podrobně váš způsob fungování, jaké typy zájezdů nabízíte, jak pracujete s klienty, jaké máte specifické potřeby, kde vás nejvíce aktuálně bota tlačí. STOVKA není pro každou cestovku. Pokud budeme mít pocit, že je pro vás vhodnější jiný systém, doporučíme vám klidně i konkurenci. Naším cílem není mít maximum zákazníků za každou cenu. My opravdu chceme, aby náš systém používaly cestovky, pro které je STOVKA přínosem.
Možná jste již zažili ty pocity, kdy za vámi přišla IT firma, která vás začala lákat na svá řešení, zahrnuli vás svým počítačovým jazykem a vy jste netušili, o čem to mluví. Vy jste mluvili "cestovkářsky", oni "ajťácky" a část komunikace tak unikala do ztracena.
Nebojte se. My na vás budeme mluvit lidsky. My víme, že naši klienti nemusí mít dostatečné IT znalosti. Od toho jsme tady my, abychom vám pomohli a vše dokázali vysvětlit tak, aby to pochopili všichni.
Ano, existují rezervační systémy, které jsou složité. Naši klienti říkají (přečtěte si dole na této stránce), že přestože jim STOVKA řeší vše, co potřebuji, přestože STOVKA je systém rozsáhlý, tak je uživatelsky intuitivní. A pokud někdy není, od toho mají naši klienti hotline linku, na které vždy ochotně odpovíme. Samozřejmostí je, že vám na začátku uděláme podrobné školení.
STOVKU úspěšně používají také klienti, kteří nám na začátku tvrdili: "s námi to bude těžké, my nejsme moc kamarádi s počítačem". Naučili se. A dnes si nemohou vynachválit tu úsporu času, bezchybnou práci, kterou jim STOVKA poskytuje.
Občas se noví klienti bojí, že přechod ze stávajícího řešení na STOVKU bude náročný, že jim zabere spoustu času, kterého samozřejmě nikdo nemá nazbyt. Máme připravený proces implementace STOVKY pro nové zákazníky. Půjdeme společně podle něj krok za krokem. Na celé cestě se vám budeme maximálně věnovat. Počítáme v tomto procesu také s tím, že jsou věci, které je nutné mít na začátku, jsou věci, které přijdou na řadu až s první rezervací, jsou věci, které přijdou na řadu až s odbavením prvního klienta. Nesnažíme se vše udělat hned. Máme přesně rozvrženo, kdy má smysl které práce udělat a rozložit je tak v delším časovém horizontu, ale zároveň bezpečně tak, aby ve chvíli, kdy jsou jednotlivé funkce potřeba, byly připravené.
Na začátku vám můžeme naimportovat data do STOVKY tak, abyste nemuseli plnit rezervační systém ručně. Standardními daty, která importujeme, je databáze klientů, databáze obchodních partnerů (zejména prodejců). Běžně taky můžeme naimportovat základní data o destinacích, hotelech, pokud máte k dispozici XML s daty ve formátu INVIA. Ušetříme vám tak čas s počátečním nastavením. Pokud máte dat hodně, jste schopni je dodat v kvalitní formě, lze se teoreticky domluvit na importu úplně čehokoliv.
Určitě některé věci v systému budou jiné, než jak jste zvyklí pracovat dnes. Každý nový systém je změna. Nezastíráme, že bude potřeba se v některých ohledech přizpůsobit. Ale máme systém vyladěný na mnoha desítkách zákazníků a 20 letech fungování. A víme, proč některé věci děláme takto a ne jinak. Na druhou stranu jsme otevřeni neustále každému dobrému novému nápadu, který má smysl do STOVKY naprogramovat.
Vždy se snažíme v takové situaci primárně přemýšlet, jestli takový požadavek uvítá více našich zákazníků. Pokud máme pocit, že ano, jsme rádi za takovou věc a velice rádi ji zdarma implementujeme do další verze STOVKY. Občas jsou požadavky specifické a výjimečné. Ani v takové situaci neříkáme nikdy "tohle STOVKA neumí, bohužel". Vždy vymyslíme, jak danou věc naprogramovat a zapojit do systému i když to není zrovna funkce obecného charakteru.
Přechod na nový systém vždy něco stojí. Nicméně STOVKA je stavebnice. Probereme s vámi do detailů ještě před podpisem smlouvy maximum věcí, které společně objevíme, které pro vás budeme dělat. Co nedává smysl, dělat nebudeme. Co má smysl ( = návratnost takové investice je v řádu týdnů, měsíců, maximálně pár let), tak dělat budeme.
Zároveň, jak bylo již zmíněno výše, není potřeba vše realizovat hned, ale můžeme rozložit práci v čase. A tím i peníze, které vás to bude stát.
Pokud budeme mít už na začátku pocit, že vám se přechod ke STOVCE nevyplatí, férově vám to řekneme.
Zeptejte se našich klientů. Přečtěte si níže, co o STOVCE a spolupráci s námi, říkají naši klienti. Podívejte se do stránky se seznamem našich klientů. Pokud někoho z nich znáte, zavolejte, zeptejte se. Případně si vyžádejte přístup k k podrobným neveřejným informacím, kde najdete nejen podrobné ceníky, ale také telefonické kontakty na naše klienty, kteří vysloveně souhlasili s tím, že jim může kdokoliv zavolat a zeptat se na nás.
Pokud máte zájem, dáme vám přístup také do demo verze. Vždy je lepší přístup do demo verze až po úvodní schůzce a základním seznámení, abyste se dokázali v demu hned orientovat. Pokud budete chtít vidět nejdříve demo, je to samozřejmě možné.