Důstojnice pro styk se zákazníky

Baví Vás pomáhat a nabízet řešení?

Důstojnice pro styk se zákazníky

Pozice kapitána je již pevně obsazená 15 let. Postrádáme však v současnosti další klíčovou osobu, bez které se naše "loď" neobejde, a které tady říkáme styčný důstojník.

Když jsme před mnoha lety začali programovat první rezervační systém pro cestovní kanceláře, byla to běžná zakázka jako každá jiná. Nicméně cestovní ruch mi učaroval svou různorodostí, složitostí a možnostmi, v čem všem můžeme cestovním kancelářím v IT pomáhat. Stále i po těch 15 letech je to každodenní výzva, hledání řešení, které usnadní našim zákazníkům práci, pomůže jim sehnat nové klienty. Obor cestovního ruchu se neustále vyvíjí a přichází nové a nové cesty a způsoby, jak jim s rezervačním systémem STOVKA můžeme pomoci zase o něco dál posunout jejich podnikání. Patříme mezi hlavní společnosti na českém trhu v této oblasti.

Hledáme kolegyni či kolegu, který bude zajišťovat, aby se naši zákazníci cítili jako v bavlnce. O toto se samozřejmě ve firmě staráme úplně všichni. Je znát, že to děláme dobře, protože zákazníci nás často chválí, jsou věrní a doporučují nás i dalším cestovním kanclářím. Vy však budete v této oblasti tou nejdůležitější osobou.

Co na této pozici budete dělat?

Naučíte se ovládat rezervační systém STOVKA a budete pomáhat cestovním kancelářím s řešením jejich problémů, požadavků. Budete číhat na telefonu a e-mailu, až se zákazník ozve se svým požadavkem. Některé z dotazů budou takové, že na ně dokážete najít odpověď sama. Jiné budou vyžadovat spolupráci s dalšími členy posádky. V takovém případě budete fungovat jako koordinátor požadavku, jehož cílem je, abychom pro zákazníka připravili takové řešení, které uspokojí jeho potřeby, aby celý proces proběhl co nejrychleji a bez problémů. U spousty podobných požadavků budete tím hlavním, kdo stojí za úspěchem, protože dokážete správně pochopit ze zadání, co vlatně zákazník potřebuje a toto dokážete správně přeložit programátorovi do jeho jazyka.

Aby nemuseli zákazníci často bezradně volat a ptát se, jak něco funguje, budete se starat také o uživatelskou dokumentaci.

Spokojenost zákazníka však nespočívá pouze v plnění jeho požadavků. Budete nacházet situace, v níž zákazník nevyužívá plně možností rezervačního systému, představovat zákazníkovi nové moduly, funkce, které mu usnadní práci nebo dokonce zvýší zisky. U nás se nesnažíme prodat zákazníkovi služby, o kterých nejsme přesvědčeni, že pro něj mají přínos. Proto i tyto naše náměty zákazníci vnímají pozitivně, i když samozřejmě ne vždy je využijí.

Svou práci si budete organizovat sama. Nemusíte mít vysokou školu, nemusíte být geniální ajťák, nemusíte umět cizí jazyk. Pokud osoba na této pozici dělá svou práci dobře, je pak chválená za všech stran. Zákazník je spokojený s odvedenou prací, s komunikací v průběhu řešení požadavku. A ostatní kolegové jsou spokojeni, že mají klid na svou práci a podklady jsou jim přinášeny na stříbrném podnosu.

Vážím si lidí, kteří dokážou svou práci dělat naplno, jsou ochotni se neustále zdokonalovat, svou práci vždy vykonávají zodpovědně, dotahují věci do konce a práce v týmu je pro ně motivací k předvedení svých schopností. Není mým cílem mít velkou firmu, kde postupně kvantita zvítězí nad kvalitou. Malá stabilní firma založena na přátelském prostředí ve firmě i směrem k zákazníkům, je to, co nabízím.

Jaké schopnosti budete k práci potřebovat?

  • Pokročilá uživatelská znalost počítačů a internetu
  • Přátelské a otevřené vystupování
  • Kultivovaná a gramaticky správná e-mailová komunikace
  • Proaktivní a systémový přístup k řešení problémů
  • Dobrá organizace vlastního času

Co Vám za to nabízíme?

Neumíme poskytnout kariérní růst ve smyslu stoupání po kariérním žebříku pěkně příčku po příčce. Je zde však velký prostor pro seberealizaci v oblastech, které vás baví, ve kterých se chcete dále profesně zdokonalovat. Dveře jsou otevřené novým nápadům ať už v oblasti zdokonalování firemních systémů, procesů, tak v otevírání nových příležitostí, nových služeb, které dokážeme efektivně zkloubit s tím, co již pro klienty děláme.

Zaměstnanec u nás získá pracovní místo na plný úvazek. Vydělá si 25.000 - 30.000 Kč v základu. K tomuto dále náleží prémie, jejichž výše je dána přehlednou tabulkou. Díky spolupráci s více než 30 cestovními kancelářemi, dokážeme odměnu za práci proměnit také například v možnost výběru zájezdu u některých z našich zákazníků za velice výhodných podmínek.

Na co dalšího se u nás můžete těšit?

  • Příjemné pracovní prostředí v zeleni hned vedle bazénu Podolí a Žlutých lázní, s výhledem na Pražský hrad
  • Firemní kuchyňku, v níž vás neustále čeká velký výběr kávy, čajů i dalších nápojů
  • Ke 4 týdnům dovolené máte navíc 5 sick days
  • Relaxační místnost, kam se můžete schovat, když si potřebujete odpočinout nebo jen udělat soukromý telefonát
  • Pevně daný roční kredit na školení. Vy si vybíráté, jaké školení Vám pomůže ve Vašem profesním rozvoji
  • Pevně daný roční kredit na volnočasové aktivity. Stačí přinést lístky z kina, divadla, posilovny, ... a my Vám je proplatíme až do výše ročního limitu
  • Práce v menším kolektivu, kde máte možnost realizace svých nápadů, možnost spolurozhodovat o dalším směru naší společné práce
  • Sdílení našich hodnot: Spokojený zákazník, Kvalitní a efektivní práce, Spravedlivá a motivační odměna.
  • Jídelna, do níž můžete chodit na obědy v suchu, i když se venku žení všichni čerti ... to se taky hodí :)

A ještě jedna věc na závěr: Protože nemáme asistentku a jsme zvyklí si provozní věci rozdělit vhodně mezi sebe, ale chybí nám tu v současnosti ženský pohled, budeme rádi, když nám pomůžete ještě více zútulnit naše současné prostory tak, aby pocit pohodové rodinné atmosféry firmy byl dokonalý.

Cítíte po přečtení inzerátu, že pracovat v naší firmě na této pozici se vám jeví jako zajímavý nápad?

Zavolejte mi kdykoliv během dne na telefon 603 501 642, napište přes SMS/Viber/Messenger/Whatsapp nebo e-mail na mou adresu petr.slovak@stovka.cz. Nemusíte si brát volno jen proto, abychom se poznali. První schůzku můžeme udělat takto po telefonu ještě dnes. Respektuji Vaše soukromí a případné obavy z toho, že nechcete například, aby se Váš současný zaměstnavatel v této chvíli dověděl, že uvažujete o změně zaměstnání. Proto kontakt z mé strany bude vždy diskrétní a v době, kterou si sami zvolíte.

Petr Slovák, kapitán lodi STOVKA

Zaujala Vás tato pozice? Máte po ruce životopis?

Klikněte na červené tlačítko. V následujícím kroku pošlete životopis a kontaktní údaje.
Nejpozději do 24h se Vám ozvu, abychom domluvili další postup.
Na těchto webových stránkách jsou k vylepšování služeb využívány soubory cookies.